Hår: kort hår!

Det pratas ofta om att tjejer bara vill ha långt hår och att killar inte ens vänder sig om hur snygg tjejen än är just på grund utav att hon har kort hår! Därför får de flesta tjejerna nåja med ''åh gud vad fint långt hår är, jag saknar mitt långa hår.'' Men kort hår är lika fint som långt hår, jag ska försöka hjälpa dig att hitta den rätta färgen som passar just dig.

För ljus hy med blåa, gröna och gråögda ögon:
Du passar inte i för starka färger såsom t.ex ginger och andra x starka färger du bör ha något i liknande blondt, begie och cendré toner passar dig utmärkt! Och även de färgerna i slingad form (två färger då, såklart.) Passar ju helt galet snyggt!


Exempel:

Ta dessa för exempel de tillhör den varma hudtonen.

Hon i beige har ju lite bränna på vilket gör att det ser ännu snyggare ut!

Så ni i den varma hudtonen passar i lite lätt och snygg bränna men framför allt varma, härliga sommar färger!

Nog för att det är lite dubbelmoral med tanke på att en tjej har långt hår men försökte verkligen att leta efter några med kort hår men det fanns inte vad jag såg.

Jag kommer i ett annat inlägg tipsa om dessa igen och då bra frisyrer anpassade för ditt huvud och dina ansiktsdrag. Ni med mörkare hudton håll ut det kommer så fort jag är färdig med den varma tonen!

-Cendré bilden tog jag från google, du får mer än gärna skriva till [email protected] om du vill att vi ska ta bort bilden (du som är på bilden då.)

xoxo, miss.E




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu