Respons på Miss.E's videos.



När jag började se på videon så var jag sur över att hon inte pratade med den där killen som gillade henne så mycket. Men efter ett tag förstod jag att inte allt var rätt. När filmen var slut blev jag helt stumm.. Jag blev glad när jag fick veta att han fortfarande gillade henne. Det spelar ingen roll om du är döv eller  blind eller vad du en har för problem. Du är som du är och ingen kan ändra på det och jag tycker inte att något borde skilja två människor åt. Man kan älska varandra ändå. Det spelar ingen roll vad du har för problem. Två människor ska kunna älska varandra no matter what!





Anledningen till varför jag inte har bloggat är för att jag inte har en dator. Min datorsladd gick ju sönder och dadorn är urladdad. Jag får inte använda mina föräldrars dator eftersom att jag alltid tar sönder den men nu kan jag få låna mammas lilla dator med förvänta er inte att jag ska uppdatera med de bästa inläggen. Just nu sitter jag vid Miss.E's dator eftersom att jag är här. Hon flätade lite av mitt hår! :D YAAAY

Ps.Miss.E åker till Frankrike bara så att ni vet det!

xoxo, Miss.B
. Åter igen förlåt fö min dåliga uppdatering.

Postat av: iiissa

Svar: Jaha, gör du? Kul på något att sätt att man inte är ensam om att hålla på med näringsdrycker. Jag tycker dom är rätt goda, iallafall den till höger! Och ja det är en rätt personlig fråga men jag är gärna öppen om detta så att det inte ska bli missförstånd. Folk tar ofta för givet att jag har ätstörning av något slag, men det kan jag säga att jag absolut inte har.



Och nej jag har inte svårt för att äta, jag älskar verkligen mat. Förr hade jag lite svårt för det, för kanske 3-4 år sedan. Det kan hända nu också men vid enstaka tillfällen som när jag känner mig nere, är sjuk eller stressad. Just nu är problemet för mig att just gå upp i vikt. Jag vill inget hellre än att gå upp i vikt, det har varit min högsta önskan sen 6år tillbaka då jag blev diagnoserad med hypotereos (du får googla om du vill ha mer info) då jag rasade i vikt. Tydligen (för det kommer inte jag ihåg med tanke på att det just var 6 år sedan).



Jag hatar verkligen mig själv för att jag är underviktig, mitt självförtroende är oftast i botten när det gäller min kropp. Mestadels pga av folks kommentarer om hur jag ser ut som att, "du verkligen lägga på dig!" och "shit vad smal du är!!" osv osv. Nu när man har fått höra dessa kommentarer sätter det sig verkligen på hjärnan och lögner blir tillsist sanning och man tar åt sig. Nu på senare har jag gjort stora framsteg med att gå upp så därför är jag stolt över min prestation för folk vet inte hur jobbigt det faktiskt är. De säger alltid "Åh isabelle jag vill va som du, kunna proppa i dig vadsom hellst utan att bli tjock!!" Och jag liksom bara, nä... det vill du inte men ingen tror mig. Och jag skäms faktiskt att jag har låtit folk trycka ner mig till botten men jag jobbar på det! Genom att exempelvis vara öppen om min "kamp" så att de i vissa fall så att de vet vad som gäller, vilka konstateranden som sårar mig osv osv. Och stort FÖRLÅT för denna bibel-långa kommentar men jag ville bara ge ett ordentligt svar!! :)



Hur är din situation om man får fråga? Har du också problem med vikt och självbild? Och som du sa, du behöver inte svara på detta. :)

2012-06-21 @ 11:43:42
URL: http://iiissasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu