F*** beach 2012!



Jag vet inte hur jag ska uttrycka mina känslor om hur arg och förbannad jag är. Varför har samhället/media jämt såhär dags lyckats måla upp en bild om hur beach 2012 kroppen ska se ut, och varenda satans gång så ska den gå rakt in i hjärtas hos så många tjejer - på ett skärande sätt.

Det är så sorligt och lika jobbigt varje gång att läsa om det eller att prata om det med olika tjejer och förstå hur en del nästan flyr bort och tänker gömma sig hela sommaren pågrund av detta.

Jag tycker personligen att det är väldigt tråkigt att det är så med tanke på att ingen kropp är den andra lik det finns en massa olika kroppar på stranden så varför man inte media måla upp bilden av massa olika kroppar istället för en kropp? Hoppas att beach idealet faktiskt dör ut!!!

xoxo, miss.E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu