Mot alla odds.



När jag första gången såg den här videon fick jag en helt ny syn på vissa saker som jag tänkt på tidigare men som jag mest ''lekt med tanken.'' Men när jag såg den här videon så vart det inget lekande utom, verklighet. Man börjar grubbla, fundera och dra slutsatser. Om du ställer dig framför spelgen idag här och nu och tittar på dig själv, skulle du verkligen kunna säga att du hatar din kropp om du har den här tjejen i tankarna? Hon har överlevt mot alla odds.

Alla dessa småsaker vi sällan tänker på spelar ofta in, du har dina ben som gör att du kan förflytta dig, dina armar som ska kunna hjälpa dig med saker, den där lilla saken man sällan tänker på men som faktiskt får dig att leva vidare dag för dag - ditt hjärta. Listan kan göras lång, men förstår ni poängen med det hela?

xoxo, miss.E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu