Sommaren 2012: Bikinis.

Sommaren 2012 börjar närma sig och allt fler tjejer börjar oroasig över vilka bikinis de ska köpa och vad för typ av bikinis just de passar i. Därför tänker jag efter att ha googlat runt och läst i tidningar skriva och visa olika typer av bikinis samt skriva vad de framhäver.

Väljer du att köpa en ljus bikini så kommer du förstora din byst och rumpa. Men om du väljer en bandeumodell som på bilden får du även räkna med att det kan vara svårt att bära den ifall du redan har en stor byst eftersom att bandeubikinitoppar bassar bäst för en mindre byst.

Bandeutoppen H&M- 129:-
Minitanga underdel H&M- 99:-

Ifall du köper en randig bikini eller bara en hipser underdel kommer det se ut som om du har fina höft kurvor.

Halterneck-bh H&M- 129:-
Hipster underdel H&M- 79:50:-

Väljer du att köpa en baddräkt med lite ben kommer den att framhäva lite höfter men även hålla in magem lite.

Baddräkt Åhlens- 249:-

Jag tycker att det är gulligt med baddräkter fast då ska man ha valt rätt. Tankinis tycker jag själv är väldigt snygga!

Det är ungefär samma sak som med jeans. Ljusare jeans får det att se ut att du kanske har lite mer lår,vader och rumpa.Mörkare jeans får det att se ut som om du har smala lår,vader och kanske inte lika stor rumpa. Väljer du ett par jeans med högmidja får det att framhäva dina ben. Då ser det ut som om du har långa fina ben.(att ha korta ben är absolut inte fult!)

xoxo,Miss.B (Jag kommer kunna blogga lite.Jag lånar mammas dator medans min laptop är trasig)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu