Titta på dig i spegeln och säg, vad ser du? - När jag ser dig, ser jag en vacker, ung och unik tjej. Inse det nån gång.


''Friska människor har tusen önskningar,
men den sjuka har bara en önskning - att få bli frisk.''


på fredag kommer jag att skriva om just detta ämne om kampen om att bli frisk från sin sjukdom man har. Ämnet kommer att handla om ätstörningar och allt som rör det. Jag anser att ätstörningar är en slags sjukdom men att man kan ha sjukdomen i olika ''mängder.'' Inlägget som kommer upp på fredag är tillägnat ett mycket speciell läsare men till er andra också, förstås.

xoxo, miss.E

Postat av: Anonym

Jag lider själv utavg ätstörningar och längtar tills inlägget kommer upp!



Kram!

Svar: Tänker jobba på det, stay tuned. / Miss.E
Miss&Miss Confident

2012-05-03 @ 14:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu