Orkar du inte stå och fixa håret på morgonen?

Jag vet att det är oerhört jobbigt att gå upp på morgonen för att fixa sig iordning för att sedan bära av till plugget. Och en av de jobbigaste sakerna jag vet är att fixa håret så att det faller på plats och när det är ont om tid innan bussen ska gå är det helt hopplöst. Men så en dag när jag skulle leta efter stora tofsar till håret så fann jag en hårklämma som räddade livet på mig!
Och följande mornar så var det bara att exprimintera mig fram tills jag hittade något snyggt att göra med klämman och det bästa av allt är att man sparar så mycket tid eftersom att det går så himla snabbt och så får man en liten sommarkänsla ibland självklart beroende på hur du själv matchar kläderna med håret.
 
Ett exempel:
 
Väldigt fint, enkelt och man spar tid! Så tjejer det är mitt tips ifall ni har ont om tid någon dag eller bara kanske inte orkar lägga ner så mycket tid på håret på morgonen.
 
xoxo, miss.E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu