Kolla hit tjejer!

Tänkte ta och prata lite om magar eftersom jag vet att många tjejer har ''komplex'' med deras magar och hur de ser ut. De flesta strävar efter att ha en platt mage så att det nästan ser ut som att man har ett sixpack kommande. Men varför alla dessa komplex?
''Min mage är så jävla ful.''
'' Min mage är så fet. ''
'' Min mage har så mycket fett på sig. ''
'' Åh, jag önska att min mage var mindre. ''
Trivs du inte med din mage och vill ha den platt så finns det bara ett sätt att göra och det är att införa en förändring.
Sluta inte äta dela upp måltiderna, ät ofta men i små mängder. Försök träna regelbundet som miss.B sa, det mår du bra av! Som jag sagt tidigare... Som i allt annat så tar även det tid att få platt mage.
Kom ihåg att det är din mage som säger till först när du får fjärlilar i magen när du ser någon du haft ögonen öppna på, när något inte känns rätt, när du är mätt (känslan som de flesta barn aldrig någonsin känt) och en dag, en väldigt vacker dag kommer din mage att finnas där för dig och hjälpa dig sätta ett liv till jorden som kommer att växa inom dig.
.
xoxo, miss.E

Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR ERAN BLOGG FORTSÄTT SOM NI GÖR OCH DEN SISTA MENINGEN FICK MIG ATT GRÅTA, JAG GILLAR MIN MAGE NU, OCH DE DÄR OM HUR MAN BLIR SÄKER MED SIN KROPP, JAG ÄLSKAR DE, ÄLSKAR DET! TACK FÖR ATT NI FINNS

2012-04-15 @ 20:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu