tips....klänningar till balen, studenten eller skolavslutningen! (only white)


Här har vi en väldigt enkel klänning som har en väldigt smal midja som då såklart framhäver dina kurvor. Denna klänning passar dig som vill ha något enkelt i stil av sommarklänning och med tanke på att den är ganska kort så framhävs också din längd. Sätt gärna på ett skärp vid mitten för att visa vad du har, var inte rädd för att visa upp dina bästa sidor på din kropp i rätt mägnd! Till den här klänningen skulle jag tipsa om att ha lockigt hår!

Finns på: h&m pris: 299:-



Här har vi en klänning i något dyrare pris klass men som ändå håller måttet. Den här klänningen passar dig om du vill framhäva dina ben som modellen på bilden har ju verligen ben 2die4 som är oerhört fint! Men den passar också dig som vågar sticka ut lite med tanke på att enaxlat är lite ''vågat'' som de kallar de men ändå är det en ganska lätt klänning på samma gång. Denna ska du defentivt utan tevekan ha om du har vackra axlar och armar att framhäva!

Finns på: nelly.com pris: 1495:-



Med tanke på att jag bara tagit långa klänningar tänkte jag att jag måste ju försöka hitta något som passar alla så varför inte ha en lång fin vitklänning? Klänningen har små vadderade kupor vilket är bra om du har fina byst som du vill framhäva! Har du en figur som modellen på bilden alltså en slank men ändå lite kurvor så kan jag rekomendera den speciellt om du har något i samma hudton som modellen eftersom du verkligen lär se ut som en gudinna! För gudinna looken skulle jag dock sätta upp håret i någon fin frisyr.

Finns på: modegallerian pris: 549:-



Tjejer, nu snackar vi figur klänning! Den här klänningen verkar vara lite tajt åtsittande och det blir verkligen ''bam'' när man sätter på sig den! Ni med vackra höfter och smal midja jag råder er att ha den här klänningen på er för ni kommer att glänsa och speciellt med tanke på att den visar ben med. Vad mer kan ni önska? Haha, jag menar att den här klänningen skulle vara extremt fin på er. Det är även en drakedja som sitter bak vilket gör klänningen lite extra extra.

Finns på: modegallerian pris: 699:-



Den här klänningen säger direkt till mig att den skulle passa någon som är lite gammalmodig eller klassisk! Med tanke på att nästan hela är en spettsklänning förutom över till då det är lite täck vid vringingen till bysten och lite där.Jag skulle rekomendera den här klänningen till dig om du har lite sådär klassik/gammalmodig stil vilket är i överlag väldigt gulligt! Så tro inget annat, klännigen är så  söt med  kavajen som sitter till klännigen. Ha gärna ett par vita låg klackar! Med platthår faktiskt.

Finns på: ginatricot pris: 199:-

Hoppas du nu fått lite ideer om vad du vill ha för klänning till vad du nu behöver din till!

Alla bilder är tagna från x olika butiker och jag miss.E tar fullständigt ansvar för att ha tagit de utan tillåtesle för vidare kontakt om detta kan du gärna kontakta mig på missconfident.blogg.se!

xoxo, miss.E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu