Bär kläder i stil...

Många tror att sommaren snart är på g, men det tycker inte jag. Det kan ju börja snöa när som helst eller det skulle inte förvåna mig haha. Nåväl sommaren för många innebär en bra tid för en del och en sämre tid för andra.

Vissa gillar sommaren för att man kan gå i korta kläder eller i kortkort eller vad man nu vill kalla det och andra gillar det inte för att man måste dölja sin kropp under kläder (missförstå mig rätt nu.)

Men bara för att det är sommar betyder det inte att man ska gå omkring med så lite kläder som möjligt så hade tänkt tipsa på hur man kan klä sig både fräsch, snyggt och enkelt fast ändå inte ha sådär överdrivet ''slampigt.''



Här är någon outfit som Rihanna hade någon sommar som jag skulle placera under enkelt.
En väldigt enkelt outfit som ändå kan få folk med det här lilla ''wow:et'' utan att man behöver gå och flasha sin rumpa.


Den här läggs direkt under snyggt. Den här outfiten var både snygg, enkel och fräsch. Outfiten i sig var väldigt enkel men det vart väldigt fräscht när halsduken sitter där den ska och allt matchar så bra färgmässigt.


Här har vi en annan där vi skulle kunna lägga allt under alla kategorier men jag väljer att lägga det under fräscht och enkelt. En enkel outfit du säkert kan sätta ihop hemma själv utan några svårare omständigheter. Släng på ett par vita ballerina, tygskor, ljusa jeans shorts och en vit skjorta med ett bar solbrallor på. Enkelt och stilrent.

Rihanna får helt klart godkänt av stilpolisen! Tjejer ta lärdom: ''vill ni bli behandlade som kvinnor, klä er som kvinnor också!''

xoxo, miss.E



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu