Snälla läsare.. Lyssna på mina ord!

Först och främst vill jag bara säga att jag är extremt ledsen för min dåliga update! Jag bloggar aldrig och Miss.E är så duktig och bloggar trotts skolan och alla uppsattser och läxor. Jag känner mig jätte stressad och har egentligen inte tid för att blogga så jag kommer och går...Det gör faktiskt att jag får lite dåligt självförtroende..eller jag blir så stressad och glömmer er! Men nu ska ni få läsa mitt inlägg istället!

Idag när jag loggade in på min privata facebook fick jag en chok när jag såg hur många ungdomar (speciellt tjejer) som hade gillat det här statuset:

27 065 ungdomar gillade statuset...Varför?! Jag blir så irriterad.. kan inte vi bara vara nöjda med våra kroppar någon gång! Jag kanske inte alltid tänker så alla dagar men för det mesta så är ja nöjd med min kropp och jag tycker att alla ni som läser det här inlägget ska börja ändra åsikter!

Du kanske är smal och blir kallad pinne men du ska inte behöva ändra på dig och kämpa för att gå upp i vikt bara för att någon annan ung människa eller reklam säger det.
Du kanske är tjock och blir kallad köttbulle men du ska inte behöva gå igenom hårda tider då du måste fighta för att gå ner i vikt. Du ska bli accepterad för den du är! oavsett om du är smal,tjock,kurvig,platt,har en stor näsa,har tjocka ögonbryn. Du är som du är och du ska fanemig få vara som du är!!
Jag är upprörd och ledsen..varför gör ni som ni gör... Snälla vackra du... och nu talar jag till just dig.. sluta upp med dina dumheter och börja älska dig själv.

xoxo, en upprörd Miss.B


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu