Tja, sommaren är på väg... ger lite stil tips!

... och det betyder att de flesta tonåringarna har överdrivet lite kläder på sig, speciellt tjejer. Jag menar såklart inte att man ska gå omkring med för mycket kläder eftersom det blir för varmt, men du behöver inte heller gå runt i för lite kläder eller för mycket ''kort kort.'' Missförstå mig rätt nu, om du har fina ''delar'' att showa så gör det, men till rätt mängd. Hade tänkt visa en bild illustration på en tjej med kort kort, men vill inte hänga ut någon random tjej i bloggen eftersom det känns oerhört fel.
Hade istället tänkt visa lite bilder ''classlystyle'' på kläder man kan ha under sommaren utan att behöva avslöja för mycket men ändå framhäva det bästa.
Här har ni ett B-collage på lite olika kläder som man kan ha till sommaren som jag tycker inte visar för mycket men som ändå visar det bästa. Klänningarna som ni ser att Bey har tycker jag är perfekt längd på korta klänningar och om ni studerar bilderna väl märker ni att hon har matchat färgerna riktigt bra! På raden längst ner bilden längst ut till höger och den längst ut till vänster ser ni att shortsen inte är sådär korta att de ser ut som trosor, utan de perfekt längd och att det är hög midja! Bey har extremt fina och långa ben vilket gör genom att hon använder hög midja för att framhäva höftera och benen ser längre ut.
De här jeansen har ganska låg midja vilket gör att de gör rumpan bredare och får dina ben att se kortare ut men för att få bäst effekt så bör man använda (ljusa jeans!)

Hoppas jag fått fram mitt budskap ska fortsätta med detta för det verkar vara uppskattat, så tjejer... klä er hur ni vill bara ni trivs i det och har liiite stil över det!
xoxo, miss.E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu