Miss.E är tillbaka.

Efter mycket funderande fram och tillbaka så har jag beslutat mig att fortsätta blogga trots att jag kommer att ha väldigt ont om tid för bloggen. Men tycker att det är bättre att jag ger det ett till försök än att jag bara låter det vara. Eftersom att bloggen (kanske faktiskt kan hjälpa människor) så det vore så himla synd att bara ge upp det. Men självklart kommer jag att prioritera vissa saker före bloggen.
 
Fick en kommentar som jag tänker svara på:
 
''Hur kan du så mycket om stil och hår "Miss.E"?''
 
Svar: Kan och kan, jag älskar allt som rör hår, smink och kläder. Men just hår är något jag har fastnat väldigt mycket för. Och sen lite för att hår är det intressantaste att kunna!
 
 
Sen kanske även de flesta av er undrar om Miss.B kommer att komma tillbaka och den frågan kan jag inte svara på , men vi kan ju alltid hoppas.
 
xoxo, miss.E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu