åsikter/självrespekt!

För att fylla på åsiktskategorin har ju jag  en åsikt om tjejer (såklart.)

Ni tjejer som pushar upp era bröst på bilder, putar ut med rumpan och läpparna och laddar upp 100-tals bilder där ni antingen inte skriver något meningsfullt eller där ni skriver ''jag är ful.'' Vad är meningen med det? Förlåt, men om du är ful så ladda inte upp bilden! Det visar också att tjejer bara vill ha ett accepterande på att de är fina, men jag förstår ändå inte varför.

Vad är det för mening att ha en massa lättklädda bilder på sig utsprida över internet som äckliga killar/män sitter och runkar, stönar och skjuter sarre över hela skärmen. Är det de ni vill uppnå? Att killen ska njuta utav att se er hålla på som attensionwhores? Jag tycker bara det är helt fel! Som jag sagt tidigare sluta jämföra er med folk! Och speciellt över photoshopade kändisar det är bara så fel, fel, fel!

Men dessa lättklädda bilder där ni står i underkläder, eller bikini, eller i ''vågade'' kläder lägg av med det, ni förnedrar ingen mer än er själva! Det vissar extrem brist på självrespekt! Eller är det respekt att posta runt halvnakna bilder på en själv? Jag fattar verkligen inte. Det är bara så himla äckligt. Det är billigt med, tragiskt men sant. Snälla om du läser det här och du vet att du postat en halvnakenbild på dig själv - gör aldrig om det! Jag tycker det är synd att vissa tjejer gör det för ibland är det nästan så att det ger killar en bild utav att ''alla'' tjejer är sådär och ska visa vad de har. Ta t.ex. omegle där hänger en massa killar och brudar på, en massa brudar som visar deras pattar och killen sitter bara och njuter och drar en runk. Men mår du verkligen bra utav att på sätt och vis sälja din kropp? Och visa upp den så? Hänger du med? Vi har bytt spår lite och är nu inne på camsex. Camsex är lika fel precis som att visa bilder på sin kropp, vågade bilder bara för att få ett accepterande att ens kropp är fin. Camsex är inte bra fast nu beror det väl lite på.

Camsex när båda är med på det och vill få ut njutning, fine I don't give a fuck, ha så kul och snuska er så mycket ni vill!

Men camsex man gör för att få visa upp sin kropp och för att få accepterande är så fel, det finns andra sätt.

Vill du visa upp din kropp?

Då kan du hänga med andra nakenfisar på nakenbad, det är ju ett väldigt naturligtsätt att visa upp sin kropp på där andra människor också är nakna. Eller gå på stranden i en snygg bikini, det är väl inget fel det heller? Förstår ni vad jag menar?

Visar ni upp kroppen för accepterande, för att få höra vad fina bröst ni har, smal midja, snygga kurvor, stor rumpa... är det verkligen det ni vill höra av en kille?

Vill ni inte heller höra att han säger att du är vacker? Att det är dig han tänker på när han går och lägger sig och när han vaknar? Att han aldrig älskat någon som dig, att du är den den lilla pusselbiten som alltid fattats i hans liv. Visst, kanske ni tycker att det är okej att han säger nån gång ibland, ''åh jag älskar din rumpa.'' Men om han bara säger det hela tiden och aldrig ser din insida, då ser han bara din utsida, då älskar han ju inte hela dig. Och man vill väl att en kille ska älska hela en?

Jag lär komma ut med en part 2 väldigt snart, de kan ni ge er på, haha! Känn dig fri att debbatera till mig om du inte håller med!
som vanligt är mejlen [email protected] eller [email protected]


xoxo, miss.E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu