Vi ska fokusera på vårat.

Kära läsare,
Jag måste här med meddela att jag Miss.B och Miss.E har diskuterat och vi har kommit överens om att sluta blogga under en tid..Vi vet inte hur länge men det vi vet är att bloggen kommer vara öppen men inga fler inlägg kommer publiceras. Miss.E och jag har fullt upp i skolan och allt kommande får inte stoppas utav bloggandet.
 
En sak ni alla ska komma ihåg är att ni alltid ska fokusera på er först. Ni är viktigast och ni behöver göra ert först innan ni gör något annat. ( jag menar dock inte att ni inte ska hjälpa andra utan att ni alltid måste fokusera på er mentalt )
 
Tack för att vi har fått lära er massa saker under vårt bloggande!
 
Vi älskar er alla!
 
xoxo, Miss.B & Miss.E

Postat av: Rasmus

Svar:
Tack så mycket! Jag arbetar inte som fotograf, det är endast mitt fritidsintresse.
Er blogg är ett bra initiativ!

2012-09-22 @ 18:08:14
URL: http://sekundkvadrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu