Inte vet jag... hallå?

Jag har märkt att det är rätt många bloggläsare som klagar på miss.B's bloggning och att hon sällan bloggar... Men vet inte vad jag ska ge för svar för jag vet inte vad hon har för sig. Sommarlovet närmar ju sig och då lär väl hon kunna blogga lite mer men då minskar min bloggning med 97% och varför lär ni hitta under just denna kategori! Vi letar som sagt efter en skribent fortfarande och har väl någon på G snart antar jag. Men för att avsluta detta rätt så antar jag att miss.B svarar på frågan varför hon inte har tid att blogga en gång för alla (trots att hon gjort det förut men, det var väl inte tillräckligt svar för er kräsna bloggläsare, haha.)
Oroa er inte, har fixat lite inlägg uppkommande strax!
xoxo, miss.E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu