Du är inte ensam!

Jag vet att jag tagit upp det här tidigare i bloggen men jag vill verkligen att ni ska veta att när ni går igenom någonting tufft och det känns som att hela världen är emot er och att de som sa att de alltid ska "finnas där" inte finns vid er sida så vill jag säga att jag finns till hands. Det kanske inte känns sådär jättekul att öppna upp sig för en främling med sina privat problem men ibland kan det räcka med att veta att jag bara finns här.

Kom ihåg att du är inte ensam, det finns fler som går igenom samma sak som dig. Men det blir aldrig bättre ifall om du sätter på det där "falska leendet" och låtsas som att inget har hänt och bara låter det ligga där inom dig och växa sig större och större. Försök istället att öppna upp dig och berätta vad du känner för någon. För jag har gjort det misstaget allt för många gånger att stänga allt och alla ute och bara låtsats som att inget hänt. Men sen när lampan är släckt och alla sover, känner man hur alltid i kroppen bar brister och går sönder, hur tårarna bara bränner sönder ens kind. Så uppmanar er verkligen att prata med folk! När du väl börjat prata med människor som du litar på kommer du känna hur någonting du haft inom dig som du bart på så länge lyfts bort ifrån dig.

#onelove


Postat av: glorianeverson

jag ser inte att jag skrev nånstans att håret öppnar sig? :P

2012-10-07 @ 18:02:57
URL: http://gloriajacob.blogg.se
Postat av: Anna

Mycket bra skrivet. :) Ordspråket "Ensam är stark" stämmer inte alls tycker jag. Det finns då tillfällen man verkligen behöver stöd. Svar: Tack så mycket. :) Ja, de flesta faller för idealet men jag och min syster evaaaahs.se har inte gjort det, utan vi älskar oss själva precis som vi är. :)

2012-10-07 @ 22:34:23
URL: http://villemo.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu